nytt inlägg

Nytt inlägg!
jag har inte skrivit här på ett jävla tag... nu när jag väl beslutar mig för att göra det så har sidan tagit valium och är segare än segast.

Mycket har hänt det senaste, för mycket för att jag dels ska ha lust och dels orka skriva ner det..
Läser till en tenta nästa vecka... 600 sidor economic development... skjut mig någon?

Haft en vild och fanatiskt fantasitsk helg, lite dimmig, men jag tror den var sjukt nice,.. av det jag minns iaf.. så det kör vi på!

Skriver jag ostrukturerat är det för att jag är bakis och inte har käkat något idag.... (ja, jag ska göra det snart)

I saw a man the other day
the look on his face said that he had something to say
He seemed to be trying to make his own way
In this world filled with depression and decay

Kommentarer
Postat av: Din hemliga beundrare

Ja-a, du skrev. Jag kan skjuta dig, så glad är jag för att du orkade skriva!!!

2009-05-10 @ 20:27:46
Postat av: Emelie!

wobbedi wibbedo jag saknar dig, mitt favoritskägg!

2009-05-14 @ 01:04:54
URL: http://nodisco.blogg.se/
Postat av: gina

tar upp pistol och riktar mot mig själv av bara tanken på att läsa vad du gör

If you want to go and "off" your self, do it on your own, I aint gonna help you.

Because you must live! or else I won't for wery long.. :P

2009-05-20 @ 17:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0