Jag måste verkligen börja sova ordentligt..

Ja, då sitter man här på gu, en timme innan lektionen börjar.
varför?
Jo serru, jag i mina vanliga virriga tankegångar hade såklart kollat fel i schemat så jag stressade, sprang till bussen och var här i god tid.
Jag anade dock inte i HUR god tid jag var.... smsade mina klasskamrater och frågade vart dom var, fick då som svar att det var imorgon vi skulle ses vid den här tiden. Så nu sitter jag här, i trapphuset (går nog till biblioteket sen) och varvar ner.

Så kan det gå om man inte har koll.

Måste sova ordentligt.

//katatusch

Kommentarer
Postat av: gina

haha awh stackare.. jag har gjort samma sak xD

2009-03-04 @ 13:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0