The boss, sjukhus och plugg

Först och främst kan jag meddela att jag ska på THE BOSS när han kommer till stockholm i juni, fyfan vad lycka det är på det!
Satt vid datorn och uppdaterade skitlänge, svor, slog i bordet... till sist! fick jag tag på en ståplats. SJUKT NICE!
Det måste vara ödet, som en kompis sade, för samma dag hade jag köpt hans senaste platta och satt precis och lyssnade på den.

Samma dag införskaffades även
Nick Drake - Pink moon
Elliott Smith - Figure 8
Johnny Cash - America - A 200-year salute in story and song
Kent - Isola

Spenderade alldeles för mycket pengar, så nu blir det till att leva fattigt... men it was totally worth it!

Idag fick jag min remiss till en operation jag bad om i... ja, ungefär maj-juni förra året. Självklart har dom lagt den på första veckan i min andra delkurs. Det blir till att boka om och vänta ett halvår till.
Sen är det ingen idé att ni frågar om vilken operation det är, för jag kommer inte säga det ändå. Men jag kan lugna er med att det inte är något farligt, det är bara en.... bekvämlighetsoperation.

Sen saknar jag Gina.. kan du inte komma hem snart? nån måtta får det vara!

//katatusch.blogg.se

Kommentarer
Postat av: gina

awh illa :/ tror jag minns vad det var för ingrepp som skulle göras.. kanske.. ^^

Haha, nu ÄR jag hemma ^^ nice nice

dock har ångesten inför torsdag tatt mig i sitt fulla grepp nu ._.

2009-02-02 @ 16:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0