Kung-fu panda

Sitter här och halvstressar i mig frukost, kollar på klockan en gång per minut och då har det helt plötsligt gått två minuter..
time is a funny thing, you'll just have to flow with it 'cause there's nothing you can do about it anyways.

Ska på kalas hos min kära broder, han ska ha kung-fu panda tema, och tydligen börjar kalaset 13.00... jag kommer dit två timmar senare. Skickade sms igår till min käre far där jag frågade vilken tid det började (jag har ingen aning... inte varit på ett barnkalas sedan jag själv hade ett) men fick inget svar. Så klockan 12 bestämde jag mig för att ringa, då svarade assi att det började 13.00.... vilket ju var jävla party!

Så nu ska jag dra mig in till stan, in på br (tidsbrist ger inte tid till eftertanke) och hitta något passande, sen springa vidare mot tåget till alingsås... tur att det finns kaffe...

//katatusch.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Linet

Låter som en himla stressig dag du :P.



I folkets park är det typ orkestrar/ dansband som spelar och oldisarna går dit för att dansa och ha sköj typ ;)!

2009-01-31 @ 15:29:35
URL: http://linaroger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0