Kontrakt = vuxen

Dags att beskriva dagen som har gått, den har iofs inte gått färdigt än, men det börjar bli mörkt iaf vilket vissa tolkar som att dagen är slut.
nu ska vi se här...
somnade 08.00 imorse.. ungefär 11.50 knackade det på dörren, jag trodde det var något jag drömde, det knackade igen, igen, igen OCH igen.

Till slut gick jag upp och fick på mig min morgonrock som jag i min sömnlöshet helt glömt vart jag hade lagt, öppnade dörren och där stod min hyresvärds mamma som kom med kontraktet (äntligen) han skulle skickat det i mellandagarna men näääädå.
Så hyr jag officiellt det här rummet (som jag fick reda på enbart var 15kvm...aja, duger fint)
Känns bra, känner mig vuxen, känns lite läskigt.

Han som jag ska dela kök med har också kommit nu, hörde honom imorse.
Ska bli kul att se vad det är för en typ, bara det inte är en 15 meter hög nazist så är jag nog rätt nöjd, vi ska ju ändå bara dela kök inte bo ihop.

Jag hade 3 unika besökare idag, vilket är en ökning på mer än 100% från igår (vilket jag tackar varmt för).... det ska fortsätta tycker jag.
Dock inga kommentarer än, men det är ingen ovanlighet.... kanske borde förklara heligt krig mot någon annan bloggare som är populär... hatred is the way to go!

thank you and good night
//katatusch

Kommentarer
Postat av: gina

saknar dig.. <3

2009-01-10 @ 20:09:42
Postat av: Hjalte

Saknar dig också <3

vart är du min älskade vän?

2009-01-11 @ 02:49:51
URL: http://katatusch.blogg.se/
Postat av: Coffee

Ooooh! Akta dig! Aldrig göra något som kan tolkas som att man på något sätt "klagar över läsarna" för att de lämnar för få kommentarer. Då ska man vara "Glad för att någon läser alls", "uppskatta sina läsare mer", "kanske skriva för sig själv och för att man tycker det är roligt" osv osv.

Personligen har jag aldrig fått så många kommentarer som när jag sa att jag fick få kommentarer XD

2009-01-11 @ 23:24:42
URL: http://worldoffools.blogg.se/
Postat av: Hjalte

Haha.. nä, det är extremt hemskt.. det ända som är värre är att klaga på kungen.. då jävlar! :P

2009-01-11 @ 23:31:04
URL: http://katatusch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0