GU

Har inte skrivit på ett tag, vilket dels beror på bristande läsarinteresse och mycket plugg.

Började i måndags på Göteborgs Universitet, sjukt kul kurs kan jag bara meddela.. Utvecklingsteori: perspektiv och problemområden . Så det är där jag har hängt det senaste för den som undrar.

Igår kom Gina på besök (äntligen ;P ) och vi spenderade kvälen med att kolla på film, Burn after reading, Dark night och lite av Dead like me. Morgonen påbörjades även I, Robot. Men eftersom hon skulle hem och packa så hann vi inte se färdigt den. Så det sparar vi tills nästa besök!
Sjukt mysigt för övrigt och även om hon inte fullt delade min kärlek till jokern så höll hon med om att han var jävligt snygg, bra och underbart ondskefull.

Sedan efter studenthandlande på coop var jag påväg hem, då plingar telefonen och ett sms från Bella dyker upp där hon förklarar att hon är "i staden där du bor" och därför ville fika, jag som hade frysmat i plastkassen tänkte "wtf", hoppar av bussen, tar mig till condeco och har det sjukt trevligt även där, pratade om lycka, politik, musik, framtid, ekonomi, fritid.. ja, you name it, we talked about it.
Klockan 1808 efter närmare 2 timmars fikande så skildes vi åt, hon skulle på teater och jag skulle hem och lägga mina nu tinade köttbullar i frysen. Men vi avtalade att vi ska ha en riket-kväll med dansk öl när hon flyttar hit till västkustens huvudstad. Hade kunnat hänga med på teater om det inte vore för att jag har minus 66:- och 250 sidor att läsa.

Sen kan jag tillägga att CSN är idioter, skulle fått mitt studiebidrag igår men neeeeeeeeeeejdå.

Lev väl
//Katatusch

Kommentarer
Postat av: gina

Haha, men jag älskar honom nääästan lika mycket som du ^^

bara det att den lilla detaljen Edward, tar störst utrymme för min beundran atm.. ;D

Men det var mys att få träffa dig igen ^^

Så kommer jag hem hel från Barcelona så kommer jag igen :D

2009-01-24 @ 20:04:19
Postat av: Coffee

Tänkte du på filmen utöver jokern den här gången?

Tack för finfina kommentarer förresten :)

2009-01-24 @ 20:40:02
URL: http://worldoffools.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0