Frukost och bedingfield

Sitter här och förtär dagens frukost.
Fyller på dagens energiförråd inför De Vylder.
200 sidor att läsa och 800 ord att skriva, inte det bästa sätt att fördriva en fredag på. Men det skall ju göras.
Sen ska jag försöka ta mig in till den stora staden för att införskaffa en present till min lilla lilla bror som har kalas imorgon med kung-fu panda tema.
Det kommer bli en utmaning att försöka hitta något med det temat som inte är gjort av barn i kina och av pvc-plast. Någon som har något förslag?

Sen kan man ju ha en liten vadslagning... hur många koppar kaffe kommer jag sluka?

Jag vill pimpa min blogg lite, efter kalaset imorgon skall jag studera html-koder närmare än vad en muslim studerar sin koran, närmare än en mormon studerar mormons bok, närmare än vad en fjortis studerar blondinbellas blogg.
Förhoppningsvis kommer det inte bli lika många missförstånd och världskrig, men vi får väl se...

When the corrupt rules the world the time has come to let your writing do the talking.

gina... KOM HEM

//katatusch.blogg.se

Kommentarer
Postat av: gina

Som sagt, är hemma ;D

fast åker ju igen.. v.9.. kom jag på

dock är det inom sverige ^^

2009-02-02 @ 16:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0