För ibland hoppas man lite för mycket på något som aldrig sker

Ligger här... sömnlös igen, nu har jag desutom ont i halsen och snorar som ett barn på dagis.

Eller, inte helt sömnlös..sov faktiskt ungefär en timme, sen vaknade jag och nu kan jag för mitt liv inte somna om. Allt som det går att störa sig på stör jag mig på; det är för varmt, det är för kallt, det är för mycket oljud, för lite oljud. Sjukt irriterande.
Jag har iofs fuckat upp min sömnrytm de senaste dagarna, måste verkligen börja lägga mig på en fast tid för det här funkar inte, speciellt inte när skolan börjar om en vecka.

Nu är klockan såpass mycket att det inte är lönt att försöka sova på ett tag, jag vet inte om ni tror på det, men det gör jag och därför funkar det också.
Sover man 5 timmar eller mindre så hinner man inte hamna i djupsömn, eller något i den stilen, och är alltså pigg när man vaknar. Sover man 6-7 timmar så är man sjukt trött när man vaknar, och 8 timmar är det ultimata då, men det är sällan jag får så många timmars sömn.

Då är det skönt med en dator så man kan dela med sig lite av sin misär till resten av världen, fuck barnen i afrika liksom, här ligger jag och kan inte sova i min varma säng under mitt tak som inte är gjort utav papp-karttonger. Bara till å be unicef att skicka mig lite cash så att jag kan köpa valium lr nåt. Vilket piller som helst som får mig att sova ordentligt.
Nu börjar jag bli hungrig också.. vilket är sjukt irriterande, för jag pallar inte gå upp och göra mat vilket kommer ta mig ifrån det stadium av trötthet som jag ändå känner och som jag tänker ta vara på.
Nä, hellre hungrig och trött än mätt och pigg.
Desutom har jag bara ett paket nudlar kvar.

Nog med klagande, nu ska jag spela spel, eller se en serie eller.. ja.. whatever.

Hej hej
//katatusch



07:07... fortfarande ingen sömn, näsan rinner som niagrafallet och halsen känns som en säck sågspån... ren misär helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0