För den som aldrig orkar och den som aldrig har tid.

Vad gör man när man känner att man måste skriva något men inte får fram det, det är något innanför bröstkorgen som vill ut men som inte kan komma ut.
Ibland i brist på ord, ibland i brist på mod eller ibland bara i brist på att ha något vettigt att säga.
Men måste man verkligen ha något vettigt att säga?

Det finns så många där ute som väver in sig i vettiga argument, grammatiskt korrekta meningar som skall röra dig djupt inne i själen, eller starta en debatt.... eller kanske något helt annat.
Kan man inte bara skriva något totalt ovettigt? Sen är det ju så att allting har ett syfte, så är det ju.
Jag skulle ljuga om jag satt här och försökte överbevisa er om att jag inte hade något syfte, för det är självklart att jag vill att ni ska läsa det här och lämna en kommentar om vad ni tycker.
Sen är det tveksamt hur många som orkar läsa igenom allting, hur många som ens kommer förbi första raden.
Men tack till er som gör det, och ännu mer tack till er som också lämnar en kommentar om vad ni tycker.

Ska jag vara ärlig så har jag aldrig lyckats med någonting i mitt liv, inte ordentligt. Jag vet inte om det är för att jag har för hårda krav på mig själv eller om jag tycker det verkar som att andra har det.
Min musik hittar jag alltid fel på, jämför lyssningar med andra kompisar, kommentarer osv..
Kanske är det för att jag aldrig orkat hålla fast vid något länge nog för att lyckats ordentligt... alltid lyckats hugga ner mig själv innan det har gått lagom med tid för att få folk att tycka om det.
Vad vet jag?

Anyhow, nu tänkte jag sluta skriva för idag.
Men ha det bra
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0