För att man inte riktigt tror det är sant men förlitar sig på det ändå

Då sitter man här igen då, förkyld, sliten och allmänt trött och borta.
Skall till skatteverket imorgon eftersom idioterna endast har öppet 12-15 på måndagar och jag måste anmäla mig som inflyttad i Sverige. Annars får jag ju inte rösta, det vore synd och skam nu när vi har ett sådant härligt val att se fram emot.

Klaga inte på Wikipedia, det var den enda sidan jag hittade som inte låg på diverse partiers hemsidor och jag vill bestäma vilket parti ni röstar på... så länge ni inte röstar på sverigedemokraterna så är jag relativt nöjd... eller något annat parti på extremhöger kanten.

Med tanke på hur få läsare jag har så tror jag inte att det är någon som kommer rasa över att jag trackar SD.. skulle det mot förmodan vara någon som gör det så bjuder jag dig välkommen. En diskussion är alltid trevlig.

Tyvärr har jag ingen tv och har inte läst en tidning på länge.. så det är svårt att kommentera nyhetsflödet i landet, men om jag får gissa så handlar det antagligen om Gaza, någon kändisskandal och lite om Zlatan.. det är väl det som brukar cirkulera i media idag. Det finns så mycket där ute som man inte riktigt tror är sant men förlitar sig på det ändå, får man bara en sida av saken så är det svårt att ställa sig kritisk.

slut för idag, tack för idag
//katatusch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0