CSN = idioter

Fråga från Hjalte  [2009-01-24 20:31]
Hej CSN!
Det står på mina sidor att ni har utbetalat mitt studiebidrag den 23/01-09, men jag har inte fått några pengar. Pratade med banken och dom sade att allt var i sin ordning, att dom inte kunde se att några pengar var påväg. Ni har säkert vid det här laget listat ut att min fråga gäller vart mina pengar tagit vägen?
MVH
--------------------------------------------------------------------------------
Svar från CSN [2009-01-25 14:32]
Hej! Vi har gjort en utbetalning den 23/1 på 9 625 kronor. Pengarna är skickade till ett konto i Orusts Sparbank. Du måste kolla med banken vilket konto pengarna satts in på. Med vänlig hälsning
 CSN


--------------
okej, det står klart och tydligt att jag redan har pratat med banken... vad är deras problem?
 
Jag skrev tillbaka och sade att jag som sagt redan kollat med banken och det har inte satts in några pengar på det konto som är kopplat till csn.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du skickat studieförsäkran? Det hade jag glömt när jag började, så fick inget i två månader, och sen fick jag allt samtidigt.

2009-01-26 @ 12:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0