8 timmar och 43 minuter sedan...

Då var det klart... 8 timmar och 43 minuter... eller, 7 timmars läsande + 4 koppar kaffe - mat = koffeinknarkad och jävligt hungrig Hjalte.

Jag måste säga att jag är lite stolt över att ha lyckats ta mig igenom 200 sidor av nationalekonomiska termer, statistik och allmän djävulskap. Jag kan ju inte säga att jag minns särskilt mycket av den, men tillräckligt mycket för att få godkänt på uppgiften iaf......hoppas jag... Men det återstår att se.
Dock skrämmer datorn livet ur mig när jag får ett mail från [email protected] där det står "Detta brev skickas till dig eftersom ditt dokument Utvecklingens Drivkrafter.docx med diarienummer D1532443 har missat den deadline (2009-01-30 12:00:00 ) din lärare/examinator har satt upp för kursen GUS intro VT09. Kontakta din lärare/examinator för vidare information.

Vänliga hälsningar, Urkund

Detta meddelande har skickats ut automatiskt av Urkund och går inte att svara på."

Vänliga hälsnigar my ass! svettningar och sömnlöshet är vad detta kommer ge mig!
Det står dock på studentportalen att deadline skall vara 24.00 den 30:e januari... och jag skickade mitt mail 23.45. Så den skall inte vara missad.
Men jag får väl gråta och förklara min situation för kära Bent på tisdag. Säkerligen är jag inte ensam om detta missöde.

Min omgivning får inom kort påpeka om jag blivit skadad av att läsa en sådan här bok eller inte, skall bli ytterst intressant att se om jag kommer förändras till en bitter nationalekonom som refererar Malthus och Keynes angående vår moder jords framtid.

aaaaaaanywho!
nu ska jag äta, har inte käkat något förutom chips och popcorn sedan förra inlägget.

kram på er och ni som är religiösa... sänd ut en bön till eran gud åt mig så vore det gulligt!
peace love and global development!
//katatusch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0