yay!

Ja, idag är en sådan där dag som man känner sig sjukt positiv inför. Sovit ungefär... en timme inatt, give or take några minuter. Jag antar att det var för att jag drack kaffe så sent... men jag har gjort det förut, men ändå kunnat sova... iaf klockan 06.00. Men så var inte fallet inatt, inatt låg jag och krälade runt, klättrade på väggarna... kunde inte sova, verkligen absolut inte. Var inte ens trött.

god i hate this!

Nu ska jag gå till skolan om 10 minuter, vara där tills 16.00.. sen hem, och sedan in till stan igen för ett möte på kåren.
Får äta gröt utan mjölk för jag har inte varit förutseende nog att köpa ny mjölk.

Hur har din morgon varit?

gäsp!
//katatusch.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Linet

Låter som en sådan morgon då jag får en jeffla massa utbrott :P haha! Dom brillorna kan man köpa på Rubb o' stubb för endast 15 kronor :D haha!

2009-02-03 @ 10:53:35
URL: http://linaroger.blogg.se/
Postat av: Coffee

Jag hade ungefär samma läge inatt. Jag låg och vände och vred på mig hur länge som helst. Man blir så förbannad på't.

Min morgon.. Jadu.. Den har varit ganska händelselös. Åt rostade mackor med honung och läste lite. Sen har jag spelat gitarr.

2009-02-03 @ 14:33:51
URL: http://worldoffools.blogg.se/
Postat av: gina

Haha.. kom hem ca 03.30 inatt, hoppade i säng 15 min senare och somna som en stock :P

Kom upp ur sängen kl 12.00 och nu ska jag förbereda mig för kungälv och körning och morgondagens domedag.. :P

men annars så ^^

2009-02-04 @ 12:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0