V Ä R T

Måste bara berätta om dagens värt!.
Var på Burger King efter att ha fikat med JEnnie, så beställde jag en meny.... medans jag väntade så stod det en kille brevid som skulle hämta det han hade beställt. Dock så hade det blivit ett misstag och han hade fått en pommes och en hamburgare som han inte skulle ha. Han förklarade vänligt att han inte skulle orka äta upp den, då frågade kassörskan om jag ville ha den... som den fattige student jag är så svarade jag såklart "-jatack".

Det var asvärt!

Nu ska jag sova.. imorn blir det lång dag i skolan med diskussion om miljö.
Natti natti

//Opposite Distraction

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Asbra blogg :)

Allt bra med dig idag?

Ska vi prenumerera på varandras bloggar på bloggkoll? Ha det gött i alla fall.

2009-02-03 @ 05:18:57
URL: http://tekirch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0