tidsoptimist javisst

Jag sov bra inatt!
Riktigt bra faktiskt, blev inte väckt och somnade relativt snabbt.
Dock så låg jag kvar i sängen i två timmar till, men det är... ja, det är ju ändå min lediga dag idag.

Börjar ifrågasätta min tidsplanering, idag ska jag (kanske) på utbildning med coop, men samtidigt är det möte med kåren.
Imorn ska jag till tandläkaren på bekostnad av grupparbete i skolan.. sen ska jag träffa Gina och åka hem.
Händer många saker den här veckan! Skulle också snacka med Calle om hemsida imorn.. men vette fan om jag hinner det.

Får ringa massa samtal idag för att försöka lösa det här... egentligen vill jag allt, men det går ju inte.. dygnet har bara 24 timmar.

Sen måste jag ringa och boka om min operation, har jag inte fått gjort än... jag måste definitivt skaffa en kalender...
gah!
anyways, nu ska jag äta upp min gröt och sedan börja värma telefonen.
kram kram
//katatusch

Kommentarer
Postat av: anna

Har du ingen fancy mobiltelefon som kan påminna dig om saker, din filur?!

2009-02-10 @ 17:29:59
URL: http://iblandsajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0