Telefonistas sista drömmar om en bättre värld

Har varit på campus och försökt att få in lite kunskap som skall hjälpa mig inför morgondagens tenta... Det gick faktiskt väldigt ovanligt bra, satt på bussen hem och repeterade lite av det jag läst och jag mindes rätt mycket.

Det jobbiga är att det är så mycket att plugga, det hade varit lite lättare om det var om ett specifikt ämne. Men nejdå, det är om hela kursen! miljö, säkerhet, genus och demokrati på en gång! det är rätt jävla mycket att läsa på om kan jag be att få tala om!

Men jag har laddat med powerking och chips, så jag ska stressa nu det sista på dagen. Klockan 09.15 imorgon börjar tentan.. det är rätt jävla snart!

Bretton woods 1944, westfaliska freden 1648, montreal avtalet, brundtlandrapporten, WID, GAD, Kyotoprotokollet, Good governance, Fort knox, vietnamnkriget, nixon, EU, Dumpningar, jordbrukssubventioner.... BRAINFUCKED!

//katatausch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0