Sittandes i en liten lokal under centralbibliotekets tunga

Efter många om och men så har jag äntligen lyckats logga in på GUWLAN... göteborgs universitets trådlösa nätverk.
Så nu sitter jag här och väntar på att mina kära mötesdeltagare skall titta förbi, men eftersom jag har musik och en mysig dator så klarar jag mig bra.
Är dock hunrig.. och pengar är inget jag har gott om, 19:- att leva på tills nästa csn kommer, men med lite övertrassering så ska det nog gå bra... sen har jag pasta och ris att leva på.. I WILL SURVIVE!

Psykiska statusen har inte förändrats direkt... har jag sagt att jag hatar min hjärna?
vore så lätt om man bara kunde stänga av den för en stund... som att ha en semester, fast från känslor, tankar och annan djävulskap (titta coffee.. jag stavade rätt! )

Men vad fan ska man göra? andras känslor och val råder man inte över, och väl är väl det.
Som Gud säger i Bruce almighty...  you can't affect free will.
Jag har sagt vad jag känner och mer kan jag inte göra, valet ligger nu hos dom.

Annars är jag trött, dock inte för att jag sovit dåligt utan bara.. lite.
Sover riktigt bra sedan jag köpte öronpropparna, that's niiice...
Ni anar inte hur mycket jag ville slå sönder något dom kvällarna som jag har legat och vridit mig i sömnen, velat klättra på väggarna, gråta, skrika... but that's all over now!
and i love it!

//katatusch.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0