Rubiks rubrik

Nu sitter jag här på morgonkvisten och äter en annan gröt än den jag brukar, man måste ju förnya sig.
Skall strax dra vidare till nordstan för att ge lite blod, har jag velat göra sedan jag var typ 12-13 och nu är jag äntligen gammal nog. Sen har jag äntligen tagit tag i det också.. det beror väl mest på det.

Känslor känslor känslor.. finns det något mer irriterande?
Man gör sitt bästa, ger sitt allt, men det skiter sig ändå i slutändan. Men sen väljer man också till viss del hur man ska må, man kan alltid ta sig i kragen, bita ihop, gå vidare. Men det sker alltid på bekostnad av någonting. Det finns ingen vinnare i en situation som denna.. verkligen inte.

Nu måste jag hoppa in i duschen en snabbis, tänkte försöka undvika att få springa till bussen idag vilket sker väldigt sällan annars... men puss på er.

//katatusch

Kommentarer
Postat av: Coffee

Man vill sova en stund. Bara en lite stund. Så att saker och ting drar förbi. En liten stund, några månader eller så. En semester från sig själv, utan att behöva tänka, utan att behöva handla. Bara sova.

2009-02-17 @ 23:08:30
URL: http://worldoffools.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0