Näsblod, gröt och tenta

Känner att jag var tvungen att delge lite av denna underliga morgon som just nu utspelar sig i mitt lilla källarrum.
Började egentligen inatt då jag hade svårt för att sova, fortsatte sedan till nu på morgonen. Vaknar och går upp relativt tidigt, snyter mig (Som vanligt) MEN nu kommer det konstiga, istället för det vanliga snoret så är det istället ett papper fyllt med blod jag kollar ner på...
Jag har inte haft näsblod sedan mellanstadiet, men det verkar ha slutat nu.. jobbigt om jag skulle blöda ner pappret i skolan sen. (min buss går för övrigt om 25 minuter)

Om detta inte vore nog så slår jag huvudet i dörrkarmen när jag går ut ur tvättstugan, riktigt jävla ordentligt.... SAMTIDIGT som jag rapar.... har sällan kännt en skummare känsla, ont som fan gjorde det i alla fall..

De senaste 10 minutrarna då jag suttit still vid datorn har det inte hänt något speciellt, förutom att jag råkade spilla juice på mina byxor.

Nu ska jag äta upp min goda gröt och sedan (om jag känner mig själv rätt) springa, med betoning på SPRINGA till bussen.

pusspuss
//katatusch

Kommentarer
Postat av: gina

"Om detta inte vore nog så slår jag huvudet i dörrkarmen när jag går ut ur tvättstugan, riktigt jävla ordentligt.... SAMTIDIGT som jag rapar.... har sällan kännt en skummare känsla, ont som fan gjorde det i alla fall.."



xD

2009-02-21 @ 21:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0