Måhända att det är bättre, men int' fan är det bra

Idag var en sån där dag då jag inte riktigt ville gå upp ur sängen, snoozade i över en timme.
När jag äntligen gick upp började jag må sjukt dåligt, antagligen på grund av för lite mat så nu håller jag på att göra gröt. Dock utan russin.

.... nu plingade micron

Back again... jag kan inte riktigt hjälpa det, men det känns som att det här kommer bli en riktigt rutten dag.. innan den ens har börjat.
Först väckte mamma mig vid 8, sen somnade jag om, vaknade 10, snoozade till 11.30, gick upp och började må illa, gick in i duschen.... som var kall, inga russin.
Sen kommer jag antagligen få springa till bussen som vanligt.
Glömde att ställa in juicen också.. yaay!

aja, nu ska jag fokusera på att äta och ta på mig kläder och så... åtminstonde försöka göra dagen bättre.

//katatausch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0