Lite fuller, lite hungrig och lite filosofisk

Nyss hemkommen från rummet, jävla trevligt faktiskt! kort möte och lång alkoholförtäring, gött mos!

Kan inte fatta att jag varit vaken mer än 24 timmar... rätt sjukt... kommer nog sova gott ikväll efter att jag har käkat.
Fylleriet gick smärtfritt... fredrik spöade johannes i en street fighter quiz, bara med ett poäng, men det är godagbart, desutom är jag ledig imorn vilket bara späder på min eufori!
Ska dock städa och tvätta, på torsdag ska emelie sova över, och fre-lör ska Gina sova över. (har inte sagt till henne att det var okej än.. men  när du läser det här så vet du! ^^ )

shoppade mat och grejer för 260:- idag, det var..... läskigt.... dyrt med mat nuförtiden. Sen kostar det lite extra att köpa ekologiskt också, men det är värt det!

Nu ska jag äta nudlar och sen ska jag nog nöta ett tll avsnitt av dead like me.. sen blir det sängen.. där jag kommer sova gott och länge! (hoppas jag)

SCHKÅLL!
//katatusch

Kommentarer
Postat av: Coffee

Mat är ett helvete nu för tiden. Jag blir glad när min morsa köper gurka, för det är sällsynt i vårt hus nu för tiden XD

Gurka, då vet man att det är party på gång!

2009-02-04 @ 00:09:41
URL: http://worldoffools.blogg.se/
Postat av: gina

Haha ^^ jaa nu vet jag :P

2009-02-04 @ 12:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0