HOPPSAN!

Såg att det var 3 dagar sedan mitt senaste blogginlägg, men det är okej.. jag har haft bättre saker för mig.
Sitter här och varvar ner lite, har haft Gina här sedan i onsdags (hon åkte idag) sen om 2 timmar ska jag vara på centralen och möta mina mötesdeltagare, därefter blir det lunch och sen ska någon sova hos mig. Så även imorn...  jag är populär!
Min hyresvärds mamma har t o m börjat fråga om det bor två stycken här. Men det gör det minsann inte! inte än iaf...

Sedan är mitt psykiska tillstånd lite jobbigt just nu... och ja, jag får tycka synd om mig själv.. det är ju min blogg.
Hänt lite saker som är lite jobbiga, men som jag inte kan göra något åt... det är nog det värsta.
Vill inte känna som jag gör, men det inte direkt så att jag bestämer sånt.
Hade dock varit väldans trevligt om man kunde göra det...
MEN, all things have to pass.. så det går väl över......tror jag.....hoppas jag

Nu ska jag äta mat och sedan dra iväg till centralen.

ha det bra bra

//katatusch.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0