Frosty the snowman

"ska jag daska dig med min snabe ;)l"

En sådan raggningsreplik måste bara sparas för eftervärlden!
För det är det jag tror att det är... kanske? eller? är det ett hot kanske?
Jag är ärligt talat jävligt förvirrad... men, ja.. hon var 15 vilket torde förklara allt.

Idag har jag litet ont i huvudet och ska se färdigt "the day the earth stood still" vilket jag inte gjorde igår då jag var tröttare än en bäver på valium. Men bra var den!

Igår var fantastiskt roligt! Lyckades undvika att snacka politik nästan hela kvällen, vilket är en bedrift då alla pluggade global utveckling och därmed är som jag, eller värre. (dom som inte erfarit mina diskussioner kommer inte förstå det här, men vissa kommer garanterat förstå och dra en igenkännandes suck)

Dock missade jag sista bussen hem, så jag fick ta spårvagnen till sahlgrenska och gå därifrån.. tog ungefär en halvtimme. Dum dag att strunta i halsduk, hatt och ha på sig Converse. Men då jag fortfarande var i ett skönt fyllerus så var det inte sååå kallt.

Idag(inatt) kommer Gina på besök, det ska bli roligt roligt.. eller kanske inte inatt eftersom vi bara kommer sova, men dagen efter då vi ska kolla på Dead like me... inte serien... utan FILMEN... fatta grejen!

//katatusch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0