Föreläsning?

JÄVLA TANDLÄKARHELVETE!

Hade lyckats sova igenom natten smärtfritt för första gången på... ever?! Så ringer tandläkarhelvetet vid 07.37 och frågar om jag vill dit idag... vem fan ringer 07.37?!

Sen somnade jag om och vaknade för en timme sedan... jag börjar bli som en björn.. sover kasst 6 dagar.. men den sjunde sover jag sjuuukt länge.

Nu ställer jag mig frågan... ska jag stanna hemma och städa/diska/tvätta? eller ska jag åka iväg till en föreläsning?
Jag måste inget utav det, men föreläsningen verkar sjukt intressant, dock börjar den om en timme.. och jag måste duscha...
fan, blir nog till att städa idag..

Sen kommer emelie hit imorn! det blir party ^^
det betyder ju iofs att jag hade varit tvungen att städa i vilket fall...

godnatt!
//katatusch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0