flimmer

Bloggeri bloggera, inte på så starkt blogghumör idag..

Vet faktiskt inte vad jag ska skriva, rätt soft, lugn dag.
Kollade på film med Coffe och Malin igår, det var kul ^^ , kollade på Colouring Kubrick, Crank och Extreme days.
Efter att dom drog idag så har jag inte gjort något vettigt.. typ.. diskat, började se på Get Smart, men då tyckte Gina att jag skulle logga in på msn så.. det gjorde jag :P

Imorn äre skola.. handledning om hur vi ska genomföra redovisningen, enda lektionen på veckan, men jag gissar att det kommer bli några inplanerade grejer med gruppen då vi ska sammanställa en powerpoint presentation.

Ska köpa min dyra bok imorn också.. (yaaay) Poverty and development in the 21st century, 485 jävla spänn... dvs hälften av pengarna jag har kvar för resten av månaden.. det kommer bli... spännande.

Nä! nu vet jag inte vad jag ska skriva längre... blir bara osammanhängande och konstigt...

Ha d
//katatusch

Kommentarer
Postat av: gina

vän <3

2009-02-08 @ 19:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0