Bittra tanter förstör allt roligt!

Först vill jag sprida lite glädje och säga att Gina har tagit körkort! grattis! du är så jävla bra!!!!<3<3<3<3 ^^



Sen........ Bittra tanter.... vad kan man säga?
Stod och väntade på bussen idag då en fönsterskiva ramlade ur spårvagnens dörr så den fick stanna, folk fick byta plats och föraren fick spärra dörrarna... ingen tog skada.... två killar skrattade (vet inte ens om det var om det), efter dom klivit av glatt skrattandes.. så kommer en tant fram och säger "vad skrattar du åt, du har väl aldrig hjälpt någon".
Killen blev som jag, helt paff. Jag menar, ärligt... sådana saker händer, om det nu var det dom skrattar åt så spelar det väl ingen roll? Hade någon tagit skada av det så visst, men nu var det en jävla fönsterskiva som ramlade ur, det värsta som hände var att folk fick byta vagn och blev kanske 3-4 minuter sena.
BITTRA JÄVLA TANT säger jag bara.... blev så frusterarad att jag ägnar halva min blogg åt det... då är det illa.

Sen var det säkerhetstema på dagens föreläsning och diskussion, min svaga punkt. Hade inget vettigt att säga som inte var min personliga åsikt, så jag stod mest där som ett fån och lät andra do the talking.

Om 40 minuter eller så så ska jag åka och kolla på en lägenhet i majorna ,1000:- billigare. Fast då får jag dela badrum och kök med en kille, men det är ju inte så farligt..eller?

Sen ska jag hämta Emelie så ska vi hem till mig och typ.... dricka lite alkohol?

återigen, Grattis Gina! i'm so proud! ^^ nu kan ju du köra mig överallt!! ;)

//katatusch

Kommentarer
Postat av: Coffee

Tanter är intressanta. Jag åkte buss i gbg en gång. Satt längst fram och det var fullt i övrigt på bussen. En tant gick på, och hon ställde sig framför mig och tittade på mig. Bara stod där. "Eh, vill du sitta?" frågade jag. Jag reste mig, och hon satte sig. En minut senare kände jag att någon knackade mig på axeln. "Skulle du kunna stämpla det här kortet åt mig?" Det var tanten igen. Jag stämplade åt henne och hon tackade.

När jag sedan gick av bussen satt hon och tittade och log åt mig tills bussen åkte XD

2009-02-05 @ 21:13:39
URL: http://worldoffools.blogg.se/
Postat av: Linet

Nej men det får man jku inte dirk. Om du går in där och läser så förstår du :)!

2009-02-05 @ 21:15:59
URL: http://linaroger.blogg.se/
Postat av: Linet

Nej men det får man jku inte dirk. Om du går in där och läser så förstår du :)!

2009-02-05 @ 21:17:16
URL: http://linaroger.blogg.se/
Postat av: gina

Taaaaaaack <3



haha jaa.. uss för bitta äckliga gnälliga tanter ><

2009-02-05 @ 22:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0