benjamin buttons otroliga..... VIP

För dig över 18år. SF Bios exklusiva VIP-salong är utrustad med 44 extra breda, justerbara skinnfåtöljer och vacker ekparkett. Benutrymmet är väl tilltaget och tekniken omsorgsfullt utvald. Salongen har en egen bar som öppnar en timme innan filmstart. Läsk och popcorn ingår i priset.
-----------------------------------------------------------------

Awesomeness!
På fredag blire bio med bästa Gina, och efter lite av min berömda övertalningsförmåga (tjat) så sade hon OKEJ till att se den i VIP loungen ^^
Kostar 100:- mer, men jag menar... går man på bio så sällan så får man lyxa till det lite.
Sen... bar... jag menar... wonderful!
Säkert skitdyrt, men en liten jävel ska man allt ha råd med.

Nu håller jag på att koka nudlar, sen ska jag sova. Lång dag imorgon igen, den här gången handlar det om säkerhet. Efter att jag och Nathalie lyft upp våran grupp med vårat fantastiska miljöanförande så börjar vi på topp då vi ska diskutera säkerhet imorgon. spännande!

Nu önskar jag er en goder afton och en god natts sömn!
//katatusch (som snart kommer starta en ny blogg under namnet opposite distraction... keep reading for updates)

Kommentarer
Postat av: Coffee

Jag gillar vändningen. Från "Kostar 100:- mer, men jag menar... går man på bio så sällan så får man lyxa till det lite." till "Nu håller jag på att koka nudlar[...]" XD



Oho, ny blogg? Ny domän? Gör som jag välj blogspot, du har ju själv sett att man blir bättre på att skriva där ;)

2009-02-05 @ 14:52:24
URL: http://worldoffools.blogg.se/
Postat av: gina

VIP here we come! <3

2009-02-05 @ 22:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0