Strömstad

Idag blev jag väckt 13.15 av en makrillen som frågade om jag vill hänga med till sinclair och hänga lite, vilket jag såklart ville. Så vi åkte dit och hängde där ett tag...
Sen funderade vi på att åka till göteborg, så vi ringde runt ett tag, men det var ingen som hade tid... då kom vi på tanken att strömstadborna kanske ville ha oss.

Det ville dom, så vi raggade med oss rafael och begav oss till strömstad, där jag faktiskt (inte vad jag kan minnas) aldrig har varit.
Först hämtade vi upp en kompis till makrillen, sen åkte vi för att hämta en annan kompis till makrillen.
Sedan åkte vi fyra för att käka lite pizza.
Sen åkte vi runt och hade kul ett tag tills vi hamnade på ett spa för att därifrån åka hem. Så det blev en rätt lyckad roadtrip toalt ^^

NU sitter jag hemma och äter lite, sen ska jag nog snart sova.. är rätt trött..

KRAM på er
//katatusch

Kommentarer
Postat av: lina

Haha har du aldrig varit i Strömstad :P?

2008-01-22 @ 17:21:38
URL: http://linaroger.blogg.se
Postat av: Katatusch

Haha.. jag tror faktiskt inte det.. :S

2008-01-23 @ 00:20:55
URL: http://katatusch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0