old friends

Skrivkramp...... orkar inte skriva så mycket idag.

Egentligen vill jag bara hylla facebook, en bra sida där man kan träffa på folk från förr.
Senast idag var det en kille som jag gick i mellanstadiet med som lade till mig, askul.. tidigare så är det folk från förskolan, lågstadet, mellanstadiet, högstadiet, gymnasiet.. ja alla skolstadier som lagt till mig ^^ Förutom högskola då förstås, men det har jag ju inte gått än.

NU har jag ont i min hand.. imorn blir det konsert på klub kontiki i göteborg med Bella boop and the robbers.. gratis.. 20.00.. be there ffs! :D

//katatusch

Kommentarer
Postat av: Lina

Har inte pengar men annars skulle ja ;P

2008-01-24 @ 15:31:41
URL: http://linaroger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0