New day, new room

HAHA! jag ska göra om mitt rum, eller jag ska göra iordning det.
En hylla ska bort, databord ska flyttas och det ska bli rent och snyggt.. egentligen är det min mamma som ligger på mig som fan om att jag ska göra det snyggare, vi har haft våra duster om att det rent faktiskt är mitt rum så jag bestämer. Men sen har vi kompromissat och ja... jag är rätt nöjd med planen faktiskt.
Sen när jag flyttar hemifrån så ska jag helt klart ha det annorlunda, men det kommer då.. då ska det bli svartborstat stål och glas för hela slanten. Beroende på hur lägenheten ser ut då förstås.

Imorn påbörjas vecka 4, då ska jag få mina kläder. beställt sjukt mycket.. vet inte om jag nämnt det tidigare (orkar inte läsa igenom tidigare inlägg) men jag freakade ut totalt i förrgår på h&m's hemsida och beställde totalt 14 artiklar. Det gick på totalt 2949:- lr nåt sånt. Så det blev rätt jävla billigt faktiskt, jag gillar h&m, sen släpper dom fashion against aids snart också då ska jag införskaffa mig ett linne som Ziggy Marley har designat. Inte endast för att han har designat det, utan mer för att jag ville köpa något där delar av vinsten går till aidsforskning och hans plagg var snyggast. Sen hade Rufus Wainwright ett snyggt linne också, men det hade inte varit snyggt på mig.

ja, men nu så ska jag käka lite pasta.... (som jag dock lät koka för lite och saltade för mycket.. -_- men man kan ju inte lyckas med allt)

//katatusch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0