Logiskt

Sitter här och nöter "petter feat säkert! - logiskt" och börjar tänka lite lätt över världen och framtiden.. som jag egentligen alltid gör, men nu är det lite extra sådär.
För nu har jag gått hemma i ett halvår.. måste hitta något att göra, har mitt band, men det är inte så tidskrävande.
Funderat på att starta eget, men vad? har pendlat från caféägare till manager och allt runtomkring. Hittar alltid något som hindrar mig, frågan är varför jag hittar saker som hindrar mig hela tiden.. Men nu har jag bestämt mig att läsa på om allt som en manager gör för att få en klar blid av vad som kommer krävas av mig.
Sen ska jag gå starta eget kurser hos skatteverket, så får vi se vad som kommer hända sen.

Jag har min plan om att gå från stockholm till uddevalla, den måste jag uppfylla också.. men där känner jag inget krav utan det är mer något som jag skulle tycka var häftigt.. kanske mynnar ut i att jag cyklar istället, får se helt enkelt.
För tänk så gött det skulle vara.. knappt ha någon kontakt med omvärlden, bara du och vägen, och kanske en kompis då. Jag har räknat ut att det skulle ta ungefär 7-8 månader. Men sen med mina mattebetyg så får vi ju se hur bra det stämmer.

hmm, andra tankar.. kärlek, har kommit lite till insikt där.. kan vara det svenska underbara vädret eller så är det bara så jag känner.. Jag vill vara singel ett bra tag nu, jag känner att man ser en massa folk som blir ihop runtomkring och på tv, överallt liksom.. så jag har tröttnat på kärlek.. utan att uppleva alldeles för mycket av den.
Sen vet man aldrig hur länge det håller... för som jag skrivit i ett senare inlägg "kärlek och logik går inte ihop"

Nu ska jag äta.. ha det bra!
//katatusch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0