Fyra unga åtalade för mordförsök

GAH! man blir lätt irriterad på sin omvärld när man läser sånt här, WTF?!
Varför ser man våld som en perfekt utväg till allt?
- du kollade på min flickvän... du ska ha spö!!
- du snackade skit om min mamma.... du ska ha spö!!
- du har fula kläder... du ska ha spö!!
osv osv

VAD I HELVETE?

Vad hände med att bara prata, svära åt varandra, lyssna, kramas?
Vid dom tillfällen jag har hamnat i slagsmål så har jag aldrig slagit någon, jag försöker prata istället.. om någon kallar mig "bögjävel" varför inte bara le och gå därifrån?
Det har funkat för mig iaf.

aja, orkar inte skriva mer, ha det bra-

//katatusch

Kommentarer
Postat av: Lina

Oj oj oj en arg Hjalte här :P?

2008-02-03 @ 23:40:03
URL: http://linaroger.blogg.se
Postat av: Coffee

Stryk bord de ha, de små våldsamma jävlarna!

2009-01-13 @ 16:29:16
URL: http://worldoffools.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0