Närmare bestämt så tror jag att...

Så var ännu en helg över... inte för att det spelar så stor roll eftersom att jag är arbetslös. Då har man inte mycket tider att passa, förutom då man träffar kompisar förstås.

Jag är ganska så jättetrött just nu, har precis kommit från en middag hos några kära vänner på orust. God mat, men alldeles för tidig avfärd hemifrån 13.00 gick bussen, med tanke på att jag vanligtvis går upp vid 14.00 så kan ni ana att jag var lite väl trött.
Höll på att somna när vi senare på kvällen skulle kolla på en film.

Ni får ursäkta om denna text inte flyter på lika "väl" som den brukar, men som sagt så håller jag på att somna och skriver mest för att mina fingrar rör sig.. vilket jag vanligtvis gör också, men ikväll så är det något som är annorlund. Ja, ni har ju den fria viljan att skita i min blogg, jag kommer inte hata er för det. Men det vore förstås trevligare om ni stannade kvar och läste vad jag hade att säga. Nu har jag iofs inte så mycket att säga, men det ni läser just nu är mina exakta tankar. För jag borde ju skriva ett inlägg, men när man inte har fantasi till det.. hur gör man då?
Jo, man gör på samma sätt som jag gjorde när jag höll tal när vi hade nationella prov. Man pratar (skriver) om hur svårt det är att komma på vad man ska prata (skriva) om. Detta var väldigt lyckat eftersom att jag fick nästan mvg på det.
Eller... det där uttrycket "jag fick nästan mvg" är lite dumt och dåligt eftersom att ett vg i sig säger att man nästan fick ett mvg, såvida man inte får vg+ eller vg- men det syns aldrig på betyget. Så kort och gott, jag fick vg i svenska b.

pussar
//katatusch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0