Jobbigt att komma på en rubrik.

Hejsan, då var jag här igen..
Just hemkommen från en projektarbetsredovisning, det var en pjäs som handlade om äktenskap, den var bra bra.
Fick ett kedjebrev igår, finns det något mer irriterande?
Man sitter där vid datorn.. någon skriver till en, man tänker.. "kul någon bryr sig om mig" men så står det "skicka detta till 15 personer inom 10 minuter så kommer något bra hända dig, annars kommer du ha otur i 13 år" Kanske inte riktigt exakt så, men ungefär.
Jag är en av dom som inte vill tro på dom, eller rättare sagt.. jag tror inte riktigt på dom men jag tänker "tänk om" så jag skickar detta jävla kedjebrev vidare och förstör 15 andra personers liv.
Jag börjar lära mig att skita i sånt för det stämer aldrig, ingen har ringt och sagt att dom älskar mig, inte fan har jag fått någon tjej för att jag skickat ett brev till en hel del folk.
Undrar om det finns någon institution som man kan klaga till?

//katatusch

Kommentarer
Postat av: Linea

jag veet. kedjebrev är skitjobbiga. hanna skickar alltid det till mig :P

2007-10-28 @ 15:11:09
URL: http://honungspinglan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0