förlåt

Ja, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att ni har varit tvugna att vara utan mina dagliga tankar och funderingar.
Eller.. egentligen behöver jag inte be om ursäkt, det här är ju min blogg... mitt liv... jag skriver när jag har lust.. Sen å andra sidan så är det ingen som skrivit och frågat efter nya inlägg så jag har liksom ingen att be om ursäkt till.

Ny frisyr, nytt liv.. Så kan man tänka eftersom att ens frisyr speglar rätt så mycket hur man är.
Har tidigare haft rätt så långt hår nu är en hel del borta, det är inte kort.. däremot är det mer välfriserat och ja.. kortare.
Sitter och funderar på hur jag ska avsluta kvällen... det blir nog tv som vanligt, inget fel med det.
Man hör så mycket om att barn inte ska sitta så mycket vid tv:n för att då blir dom skadade senare i livet. Men jag skulle säga att omvärlden kan vara så mycket farligare än en serie om en liten röd traktor... meen sen å andra sidan så är det viktigt att barnen lär sig interagera med andra barn så dom inte blir tjocka finniga nördar. Inget ont om tjocka finniga nördar (själv är jag rätt så finnig och nörd.. ja.. alla är vi lite nördar) men let's face it.. det är inget stadie man strävar efter.
Desutom så är det bra för barnen att vänja sig vid den ondskefulla världen redan i ung ålder.. då blir man liksom inte så besviken när man växer upp.
Inte för att jag är besviken på världen.. jag är inte besviken på någonting just nu faktiskt, kanske det faktum att jag fortfarande är arbetslös då... men det är ju faktiskt mest mitt fel.

Jag har funderat över det här med ondskefulla genier... är det så genialiskt att spränga världen? då dör man själv och att döda sig själv är inte så genialiskt det är mer.... korkat.
Vad är det som definerar ett ondskefullt geni egentligen?
Måste man gå runt i svarta kläder och uppfinna konstiga saker eller vad handlar hela grejen om?
uscha.. nu började min hjärna knarra.. bäst att sluta...
//Katatusch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0