Dagen idag är dagen innan imorgon och efter igår.

Så är det!

Idag har tiden mest gått åt till att göra lite reklam för min blogg på olika ställen, man vill ju ha läsare.
Jag måste säga att jag har lite idétorka idag, vet inte riktigt vad jag ska skriva kommer inte på något att direkt filosofera om. Trots att jag lyssnar på Snook - parkbänksfilosofi, kan bero på att jag inte sitter på en parkbänk. Det vore kanske en idé.. skriva bloggen på en parkbänk, problemet är dock att man måste vänta tills man kommit hem innan man kan publicera och då är det möjligt att man hinner ångra det man skrivit och det vore ju synd. Eller ja, kanske inte direkt synd.. men då måste man ju skriva en ny blogg och det är ju få som orkar det.

Sitter hemma på en fredag, inte helt ovanligt.. inte för att jag är en sådan som aldrig går ut absolut itne, mer för att jag inte har råd att dricka.
Sen måste man inte dricka för att ha kul, men det känns som att jag har lust att dricka lite när jag väl är på krogen eftersom att jag inte gör det annars, trots det faktum att jag är halvdansk... den fördomen har man stött på några gånger, att man dricker mycket för att man är dansk.

Där har vi en sak man kan skriva om, fördomar.. dom finns ju överallt och dom flesta har ingen direkt grund.. Det är bara saker man tror sig veta.
Jag hörde en som sade att fördomar är bra, för då slipper man prata med en massa folk... ja.. så kan man ju tänka men shit vad det skulle vara en tråkig värld då.
usch nä.. nu slutar jag skriva.. känner att detta blev en mindre lyckad blogg.. ingen varm känsla i magen idag inte.
Bättre lycka imorgon.
god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0